7 Ekim 2010

Yorumsuz


15 yorum:

Adsız dedi ki...

:)))
defne'nin bebeği de gezmiş gelmiş eve?

pelince dedi ki...

oyuncaklar her yerde ;)) o da defneyle dışarı çıkıyor tabii,çok normal ;))

Yelish dedi ki...

:))))
yerinide biliyor ,akilli kuzum benimmm

Efsun dedi ki...

Ilahi Defne!!:))

My Smitten World dedi ki...

aman Allahiiiim yerim ben onu :)) nede güzel koymus bebisinin ayakkabilarini kapinin önüne. Kesin giderken unutmasin diye :)) masallah Defnosa

A. dedi ki...

:D Ahhhaaayyy :D Sabah sabah dünkü depresyonun üstüne biri beni güldürecek deseler asla inanamazdım ama bu görüntü çok komik :D akıllıca :)))Bu arada fotoğraf makinanızın marka ve modelini benim bloğa yorum olarak bırakırsanız çok memnun olurum.Sony makinamızın üstüne 1 termos çay döküldü ve yenisini almak için araştrma yapıyorum. Kimlerin fotoları kaliteliyse onlara yorum bırakıyorum yavaştan

^zeynep^ dedi ki...

Ay caniiim, ne seker!!! bu Defne'nin çocukluguna dair çok hos bir detay bence. Bu onlara ne kadar saygi gösterdiginin bir belgesi. Onun oyuncaklari da sizden biri tabi, hayatinizin içinde:)

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

çok hoş ...

anneyazar dedi ki...

Ay müthiş:)))

Sen Gelince dedi ki...

Defne sen çok yaşa... Bebeğin ve onun patileri de:)

gutguturuna dedi ki...

:)))))) muhteşem bi kare ne güzel bi hatıra olacak çocukluğuyla ilgili...bilmiş cimcime:)))

balkızım dedi ki...

çok tatlı
şu çocukların hayal dünyası ne müthiş
sevgilerimle

nohut oda dedi ki...

ayy cok şirin:))

Hande dedi ki...

Çok tatlısın Defne :)))

Ozguranne dedi ki...

muhteşemmmmm bi resim:)))))

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails