7 Mayıs 2010

Metamorphose

Son üc yilda okadar cok sey degisti ve degismeye devam ediyor ki hayatimda. Sanirim hayatimin dönüm noktasini yasiyorum.
Evlilik-Hamilelik-DEFNE-Goodbye Germany-Hello Istanbul-AuPair-Home Office ve simdide yeni bir is arayisi.

Hersey bir an da degisiyor: sevinc, özlem, ayrilik ve bol bol yenilik.

Yeni hayatima ayak uydurmakta resmen zorlaniyorum.

Home office calismaktan cok bunaldim. Gecen haftalarda projelerimi baska arkadaslarima devrettim ve simdi sadece danismanlik yapiyorum. Kurtluyum ben aslinda, bu kadar zaman evde kalmamin tek nedeni Defne.

Yeni bir is ariyorum. Istanbul'a ve türkiyeye alismak icin evden cikmam lazim ve kendimi yenilemem lazim. Biraz korkuyorum birazda heycanliyim ama cok mutluyum.

Simdi kizimla bol bol vakit gecirme ve güzel havalarin tadini cikarma zamani.

Sali günü kizimla yeni bir oyun grubuna katilacagiz, anadolu yakasinda almanca konusan anneler ve cocuklari biraraya geliyoruz.

Yupiiiiii artik benimde zamanim var :-)

5 yorum:

Deniz dedi ki...

Hayırlı olsun :)

Anne İş'te dedi ki...

YELİZ'CİM;mutluluklar diliyorum o zaman..umarım herşey gönlünce olur

Burcu Çalışkan dedi ki...

yeni başlangıçlarda herşey gönlüne göre olur umarım

Defnenin Annesi dedi ki...

@all: cok tesekkürler...

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

senin ve Defnenin adına çok sevindim.yeni bir iş bulana kadar Defneyle çok zamanınız var ne güzel.tadını çıkarın her anın.inşallah gönlüne göre de bir iş bulacaksın inanıyorum.

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails