26 Mayıs 2010

Gittik geldik...

Yazmayali cok olmus. Aslinda cok sey oldu...

Gecen hafta Gaziantepe gittik, benim ilk gidisim. Defne ile ucak seyhatimiz cok rahat gecti. Yanimiza Kibariye oturdu, eglenceli gecti yolculugumuz :-)

Türkiyede Izmir/Istanbul/Ege Sahillerinden baska bir yer görmedigim icin cok degisik geldi Gaziantep bana.
Süper pasajlari olan bir sehir Gaziantep, "almanci pasaji" bile vardi :-))) Kirmizi isikta bekleyen at arabasi gördüm, bütün ailesini motorla gezdiren bir baba, el arabasiyla kaset ve cd satan bir adam (fonda ibrahim tatlises), farkli dillerde konusan insanlar, carsafli birsürü kadin, birden fazla esi olan adamlar, sokakta evlerinin önünde oturup cigdem yiyen kadinlar, "Haydi kizlar okula" yazan afisler, süper bir üniversite, tarihi evler, modern bir alisveris merkezi, modern insanlar, büyük bir sanayi, insanlar arasinda inanilmaz bir egitim ucurumu gördüm malesef.

Simdi gelelim yemeklere. Et yemegi sevmeyen ben günde 3 ögün etli ama inanilmaz lezzetli yemekler yedim. Sanirim hayatimin en iyi baklavasini orada yedim. Inanilmaz farkli ama harika lezzetlerdi yaaa. Dogum günümü Gaziantep'te kutladik. Dogum günü pastam mis gibi bir künefe oldu :-) Aaaa bu arada ben tekrar 29 oldum :-)
Benim ailem makedonyadan Izmire gelmisler daha sonrada almanyaya yerlesmisler ama türküz. Gaziantepte yasiyan insanlarda türk ama kültürlerimiz inanilmaz farkli. Belkide Türkiye bu yüzden bu kadar özel bir ülke.

Dün Claudia'nin (bizim Au Pair Ablamizin) annesi, iki teyzesi ve üc kuzeni bize misafir oldu. Verdigim kitap siparisleri geldi :-) Defne resmen "ben cennete geldim galiba" moduna girdi. Bu kadar ilgi karsisinda saat 23:00e kadar enerji bombasiydi. Aldigi hediyeler bu enerjinin dozunu dahada arttirdi. Hep beraber güzel bir gece gecirdik. Au pair ablamizin ailesini tanimak bizim icinde cok güzeldi.

Bu arada yeni au-pair'miz Svenja Agustosta gelecek, o da cok cici ve sevgi dolu biri. Umarim Defne ile iyi anlasirlar.

Gaziantep'den geldikten sonra Defne isal oldu ama atesi yok cok sükür. Patates, yagsiz makarna, muz/elma, havuc ve bol bol su/papatya cayi diyeti uyguluyoruz birde Humana'nin Heilnahrung'unu verecegim birazdan. Umarim cabuk atlatir. Eger daha kötü olursa yarin Doktora gidecegiz. Dolayisiyla bugün oyun grubumuza katilmayacagiz.

Iste böyle... Aslinda daha cok sey var ama eskiyince insan yazmak istemiyor.

5 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

ne eskimesi anlat sen anlat:) ilginç anilarini falan anlat;) ben de henüz senin gördügün kiyilardan öteye geçemedim. TR'de en fazla Alanya'ya gitmisimdir dogu'ya, insallah bir gün iç anadolu, dogu turu da yapariz, çok merak ediyorum.

Yelish dedi ki...

Özlemiştim , hoşgeldin !

Bu arada korkutmak istemem ama iale çok dikkat edin.
Minayı hastanede ziyaret ettim gecen gün ;( ( biliyorsun Minayı , Rahsan'ın kızı ) o da isal ile basladı , sonra ates ve anladılar ki Rota virusuymus.Korkacak bir sey yok ama sanırım su aralar yaygın
Dilerim bir kerelik olmus i bitmiştir

Sevgiler

Defnenin Annesi dedi ki...

@Zeynep A.: aslinda yazmak gerek, yoksa unutuluyor... Dogu turu kesin süper olur. Okadar cok tarihi ve güzel yerler var ki, ama böyle bir tur yapmadan önce mutlaka 4-5 kilo vermek gerek :-)


@Yeliz:3 gündür isal ama keyfi gayet yerinde. Ama bugün 3. gün oldugu icin doktora gidecegiz. Defne ilk dogdugunda, oda arkadaslarida rotavirus'a yakalanmislardi hemde daha 1200gr'dilar. Ozaman cok korkmustum defne'yede gecer mi diye. Ama atesi falan yok, keyfide yerinde o yüzden rota degildir diye düsünüyorum.
Minik Mina'ya cok gecmis olsun...

ceydabural dedi ki...

ben bu kadar güzel anlatımına senin çektiğin fotoğrafları görmek isterdim :)

Hande dedi ki...

Hoşgeldiniz canım,ben de merak ediyorum hep doğuyu ve en doğuda Adanaya kadar gidebildim henüz..Defneye de çok geçmiş olsun en kısa zamanda atlatması dileğiyle ishali...

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails