31 Mart 2010

ikinci bahar










Defne 2. baharini yasiyor, bizde onunla birlikte sanki ilk defa yasiyoruz. Hersey farkli, kücük bir böcek gördügümüzde dakikalarca onu hayranlikla seyredebiliyoruz. Ördek,karga,marti veya kaz gördügümüzde ailecek buaak buaaak diyoruz. Lalelerin renklerine hayran kaliyoruz. Istanbul'un en güzel cocuk parklarini kesfediyoruz. Salincakta sanlanmak ne kadar güzel birseymis. Kaydiraktan kaymakta.

Defneyle birlikte ikinci baharimizi yasiyoruz...

Simdi asagidaki sarkiyi neden ogluna yazdigini daha iyi anliyorum
ama dinlerken neden benim gözlerim doluyor ki...

Oysa bu sarkiyi defneden önce hep esim söylerdi...


10 yorum:

meltem dedi ki...

çok tatlısınızzz çiçekler de defne de bahara hazır cıvıl cıvıl maşallah

berfin dedi ki...

baharlarınız çok olsun defneyle birlikte.çiçekleriniz harika.:))

My Smitten World dedi ki...

oooh ne güzel... cicekler ekmissiniz bile; ben hala ugrasiyorum ;)
Ikinci bahar... Allah size Defneyle gecireceginiz onlarca bahar nasip etsin insallah - hep böyle mutlu olun canim... sevgiler

ceydabural dedi ki...

nasıl güzel sözler bu bahar bir ömür mutlulukla geçsin dilerim
paptya'ya dokunan minik parmağı öpüyorum :)

Anne İş'te dedi ki...

kendileri bahar dalı,ondan mı ki acaba:)
nice baarlarınız,baarlarımız olsun Yeliz'cim..

Şarkı zaten şahane...

^zeynep^ dedi ki...

oh ne güzel bahari getirmissiniz bile siz... burada belirti cok az, balkona cicekler dikmek icin sabirsizlaniyorum.
nice güzel kesifler ve mutlu baharlar geçirmeniz dilegimle!!

Adsız dedi ki...

ilkbahar işte.. mevsimlerin en güzeli. çok seviyorum bu mevsimi. siizin fotoğraflar da harika. insanın için açılıyor bakarken. bu arada ben aşağıda şarkı göremedim.. :S

nohut oda dedi ki...

bahar geldı herkesın ıcı kıpır cocuklarda farkında evden dort duvardan yavas yavas kurtulacaklar ıns..

Yelish dedi ki...

Canim benim
cok guzel , nice baharalariniz olsun beraber.

Burcu Çalışkan dedi ki...

ilk 2 kare pek güzelmiş :))

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails