17 Şubat 2010

Dün yemek yaptik sonra hizimi alamadim bide kek yaptim. Aksamda 1 kadin 1 erkegi seyrederken bir güzel 2,5 dilimi götürdüm. 3 dilim yemis olmayayim diye sonuncusunun yarisini aldim. Yoksa 3 dilimde yerdim. Sevgili "yemedin, yuttun sen" diyor, walla öyle oldu galiba. Hangi ara yuttum bilmiyorum. Acikliyorum ben bir kek canavariyim...

1 kadin bir erkek dizisi zamanim oldugunda seyrettigim tek sey. Bazen zeynebi okadar cok kendime benzetiyorum ki :-) sevgili fenerli ben cimbomlu ;-)


Neuman video 1erkek1kadın FENERLİLER ARASINDA CİMBOM DİYOR.
Yükleyen yduvideo. - Tüm sezonlar ve tüm bölümler


Defne hayatindan memnun mesut büyüyor. Gecen gün oturma odasina girdim, claudia'yi resmen rehin almis, masaj toplariyla masaj yaptiriyor bizim prenses. Claudia birakinca bi kiziyo bi kiziyo...

Lady gaga sevdasi devam ediyor. Poposunu oynata oynata dans ediyor. Hizini alamayinca masanin üzerine cikiyor. Babasi fotograf ve video koymami istemiyor :-( kimse görmesinmis, kiskanclik simdiden basladi anliyacaginiz.... Buyrun facebook'a diyorum...

Kelimeler cogaliyor ama artik hepsini aklimda tutamiyorum, yetisemiyorum:
Meeeeeeeeeeehl (mehl yani un)
Ei (yumurta)
Miiiiichhh (milch yani süt)
öl (yag)
[haftada mutlaka bir sefer krep yapiyoruz, yaparkende malzemeleri tek tek sayiyor]
roddd (rot yani kirmizi)
grün (yesil)
decke (yorgan)
berg (dag)
drei (üc)
ecke (köse)
yelishhh (defnece anne demek, bütün annelere yelishhh diyor cünkü)
jacke (ceket)
simdilik aklima gelenler....

Bu post'u salondan gelen müzik esliginde yaziyorum, tabi ki lady gaga....

aaaaa gecen gün arabadayiz, radyoda tekno birsey caliyor... "Bu ne ya, kafam sisti" dedim actim klasik birseyler. Klasik müzik bizim party cücesinin hic hosuna gitmedi, vidi vidi kizmaya basladi. Hemen tekno kanalini tekrar buldum da vidi vidi sona erdi. Party cücesi tekno esliginde kafa sallamaya basladi. Biz nerede yanlis yapiyoruz bilmiyorum....

aaaaa bu arada "suc ve ceza"'yi nihayet bitirdim. Hamileligim sonlarinda baslamistim ve yeni bitti. 1,5 yilda 1 roman resmen rezillik. [Sus sus yazma bide marifetmis gibi demi] Ama hic birsey okumuyorum zannedilmesin. 5-6 hamilelik kitabi, 10larca cocuk egitim kitabi okudum. [Ama kizin lady gaga dinleyip masanin üzerinde göbek atiyor] Hatta bu aralar "egitimde yapilan yanlislar ansiklopedisi" diye bir kitap okuyorum , belki lady gaga sendromunada yer vermislerdir :-)

Ama romansiz olmaz o yüzden aldim elime yine birtane "Die Hütte" türkcesi "Baraka" . Bu sefer 1,5 yil sürmez insallah...

Ben kaciyorum simdi... Gevezemiyim bugün ne???? Birazdan özgürlük parkindaki organik pazara gidecegiz...

8 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben bu video'yu izlememiştim:))) çok güzelmiş ama yaa:)))

ruhdagı dedi ki...

Kek tarifi nerede :(

Kakaolu keki çok severim. 1 Kadın 1Erkek'de ona keza. Keyifli bir akşammış ne güzel :)

Defne'nin popo gözümün önünde. Dur hatta birde Lady Gaga parçası bulalyım da tam olsun :)

Sevgiler.

Anne İş'te dedi ki...

dexter ve ezel'den hariç izlediğim tek düzenli dizi:)))
Hastasıyım Zeynep'in:)))
Bizdeki kek canavarlarına gelince;eşim ve ezo:))

Suç ve ceza için hiçfene bir süre de değil bu arada...

keyifli okumalar ve tabi ki alışverişler

ceydabural dedi ki...

off kek ' kim dayanabilir aynen yenmez yutulur

1 kadın 1 erkek favorim ya harikalar nedense izlerken eşimde bak aynıs en diyo :) galiba biraz zeynep gibiyiz

hımm lady gaga da dans edilmez mi hiç ya nasıl şov yapıyordur kim bilir :)çok uzun oldu hadi gittim kocaman sevgiler....

Efsun dedi ki...

öyle bir keki bende yerdim herhalde:) Bende kek seviyorum ama yapmaya üseniyorum. Bizde yapiyoruz krep, waffel. Krepe börek diyor Leon Can:) Defne bayagi seyler söylüyor desene:) Bu arada sabahlari Ard nin sabah programini izliyoruz, orada tanitmislardi okudugun kitabi. Iyi oldugunu söylediler, sen oku, fikrini yaz bende bakarim. Dedigin gibi 2500 tane cocuk gelisimi kitabindan sonra baska birsey okumak istiyorum artik. Sevgiler...

e. t. dedi ki...

(dünden beri yorum bırakamıyorum nedense !
bakalım bu gidecek mi? )

diyecektim ki; sırf bu yutma sebepleri yüzünden evde birşey yapmak bulundurmak istemiyorum.
A.Y. de babası sayesinde inna hayranı olacak.

Hande dedi ki...

Dün ben de browni yaptım,üzerine de Dr.Oetkerin çikolatalı glazürü kullandım çok güzel oldu..tavsiye ederim sana da canım..

Defnenin Annesi dedi ki...

@zeynep: hic kacirmamaya calisiyorum... Defnede uyumus oluyor... Zaten 20dak. Tam benlik...


@ruhdagi: kek tarifini daha önce vermistim. Kirmizi sarapli kek.
Babasi video koymami yasakladi yaaa...

@anne is'te: zeynep hastalari olarak toplanalim... Defne'de seviyor keki ama daha canavar olamadi :-)

@ceyda: ben genellikle kendimi görüyorum ondan gülüyorum... aaaa ayni ben diye diye :-)

@efsun: kitap simdilik cok güzel. Alirken cok düsündüm alsam diye, ama sonucta adam bu kitabi ilk etapta kendi cocuklari icin yazmis.

@e.t. evet haklisin bulundurmamak lazim. Benim sürekli birseyler yapasim geliyor...

@Hande: gördüm gördüm, enfes gözüyor yemede yut beni diyor :-) bunlari okuyanda beni kilolu falan zannedicek, sisko yeliz :-)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails