30 Kasım 2009

Ekstralara basladim :-) Dügün dernek isine giriyorum.

2 aydir almanyada calistigim sirket icin istanbuldan home office yapiyorum. Ilk basta baya bir zorlandik, hem defne, hem ben, hem Au pair ablamiz. Ama simdi hersey yoluna girdi. Ben calistigimdan beri sanki hersey daha bir düzenli oldu. Ama cok yoruluyorum. Evet evde bana yardim eden 3, pardon 3,5 melegim var. Sevgili, claudia, zülfiye ve bazen eline toz bezini alip köse bucak temizlik yapan kizim Defne. Ama melekleri idare etmekte zor. Bu konuda belki bir gün "home management" diye bir post hazirlarim :-) Evin menejeri olmak cok büyük sorumlulukmus. Buz dolabinin üstü, calisma masam post-it dolu... Görende sirket yönetiyorum sanir. Evet aslinda bir sirket yönetiyorum "aile sirketi" :-)
Ama dedigim gibi hersey cok sükür rayina oturdu. Ve ben biraz gaza gelip artik ekstralara basladim. Home office icin zaten bir sahis sirketi kurmusken, birde araya sevdigim bir isi ekliyeyim dedim. Evlenecek olan ciftlere dügün davetiyesi ve web sayfasi tasarliyorum.  Ilk defa kendi dügünüm icin yapmistim ve cok güzel feedbackler almistim. Ciftler bir tema belirliyor ve ben herseyi o temaya uygun tasarliyorum. Yani bir nevi kendi filmlerini yaratiyor ve basrol oynuyorlar. Film galasi ise dügün günü. Hersey evlenecek olan ciftin hayal gücüyle sinirli. Onlar istiyor ben yapiyorum. Yada secenekler sunuyorum. Mesela davetiyeleri film afisi formatinda bastiriyorlar. Yada dügün mekanin kapisina kendi film afislerini koyabiliyorlar ve dügün davetiyesi olarak sinema bileti formatinda bir davetiye tasarlaniyor vs. nikah sekeri olarak süslü püslü bir kese kagidinda patlamis misira ne dersiniz???  Ve film basliyor...
Önümde süper iki proje var (bana gaz veren projeler), ne yazik ki bundan size fazla bahsedemiyorum cünkü süpriz olacak. Ama projeler online olduktan sonra ciftlerinde izinleri olursa mutlaka linkleri burada yayinlayacagim. Süper olacak cünkü fikirler harika...

Web sayfasinin icerigi :
- dügün icin hazirlanmis bir fragman
- ciftin özgecmisi
- aileleri ve arkadaslari
- cocukluk fotoraflari
- tanisma hikayeleri
- evlilik hazirliklari
- online davetiye listesi
- hediye listesi
- misafir defteri
- forum
- vs... (sinir yok)

Davetiye örnekleri(bunlar bizimkilerden bir kaci ve yakinda yenileri eklenicek bu örneklere cok mutluyum coook):

 



Eger bende istiyorum diyorsaniz, bana defneligunler@gmail.com adresinden ulasabilirsiniz.

9 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Fikir harika!! basarili olman dilegimle canim! Ben de isterdim ama geçti artik:))

HUYSUZBALIK dedi ki...

Oooooh süper valla keşke biz evlenirken de orada olsaydın canımcım. Özellikle film afişi ve davetiyenin sinema bileti gibi olması olayına bayıldım.Neyse artık 10. yıldönümümüzde yaparız böyle bir konsept. Sevgiler...

a.y. dedi ki...

Canım bizimde evlilik yıldönümlerimizde uygun bir şeyler tasarlar olur biter. Süper fikirmiş:)

ceydabural dedi ki...

süper çok güzel bir düşünce keşke evlenmeden önce bilseydim bunu :)

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

bravo canım işi ilerlettin.inşallah bol müşterilerin olur.süper fkirler.
bizde böyle fikir üretenler olmadığı için yani herşey klişe.oyüzden çok başarılı işler olacak inanıyorum.başarılar

Adsız dedi ki...

geçtiğimiz yaz bi arkadaşımız davetiyesini film aifişi gibi yaptırmıştı ilk öyle gördüm. hayran oldum saklıyorum o davetiyeyi hatta.

harika bi işe girişmişsin tebrik ederim. severek yapacağın belli. sevilmeyecek gibi bi iş te değil. ne zevkli. ben bile heveslendim. ara ara bizlerle de paylaş bunları. çok hoşuma gitti. sanki yeniden evlenicem :))

annesiningülü dedi ki...

kendin için yaptıklarına baktım bayıldım :))

Defnenin Annesi dedi ki...

@Zeynep A: tesekkürler canim...

@Esin: insallah...

@anne yazar: tabi canim olur...

@fotograf penceresinden: diger arkadaslarinda yazdigi gibi bende size evlilik yildönümünüzde yaparim. Bagdat caddesine yürürken gözüm hep beyaz butigin gelikliklerine takiliyor. Sürekli sevgiliye diyorum gel yeniden evlenelim :-)

@ceyda: insallah canim ya. Bu isi cok severek yapiyorum. Kendi isimide yani yazilimciligida öyle ama evlilik isleri daha bir eglenceli...

@gülcan: afis fikri cok güzel. Bizim hala kocaman bir afisimiz duruyor evde... Belki kendi yaptigim icindir ama ben cok begeniyorum :-) iyiki böyle birsey yapmisim diyorum hala...

@bahar: bende diyordum, kimse benim davetiyeler hakkinda yorum yapmamis diye... :-) cok tesekkürler...

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails